Keresés ebben a blogban

2018. augusztus 10., péntek

Zsákbalajhit rendeltem!

Régóta szemezek már a Book A Sloth Club (rövidítve BASC) könyves meglepetés dobozaival, és gondoltam, meglepem magam eggyel a szülinapomra, ami még júliusban volt. De a júliusi dobozban romantikus volt a könyv, ezért lemondtam róla. (Elnézve a csomagkinyitós írásokat és videókat, nem is baj - legalábbis, ami a könyvet illeti.) Az augusztusiban meg krimi volt a téma, az se igazán az én műfajom. Kicsit is el szontyolodtam, hogy szülinapomra nem lesz dobozom, de aztán nemrég olvastam, hogy lehet zsákbamacskát, vagyis zsákbalajhit rendelni, amiben nincs ugyan könyv, de van 5 tárgy. Egynek a típusát meg lehet választani, a többi négynek nem. Na, gondoltam, ez a nekem való, nosza, próbáljuk ki! Igaz, közel egy hónappal később, de azért meglett, ma vehettem át.

Lássuk, mi volt benne!


Ilyen dobozban küldték, nem a szép logósban, de sebaj.


Kinyitva ez a töltőanyag várt. Beleturkáltam, és először ezt húztam elő:



Ez egy gyertya, édes narancs illattal.


A gyertya belülről.


A következő egy zacskó volt, aminek először nagyon megörültem. Édesség! De aztán lelombozódtam, mert karamellás, amit nem szeretek. :( Gyerekkoromban azért sem ettem meg az ilyet, mert felragadt a szájpadlásomra és a fogaimra. Egyet azért megkóstoltam, hátha már másképp gyártják, de nem, sajnos, ez is ragad mindenhová. Sebaj, a fiam örült neki, kárba nem vész.



A következő tárgy, mit előhúztam a dobozból, ez volt. Némi tanakodás után rájöttem, hogy ez egy...




...könyvre csíptethető kislámpa. :) Épp gondolkodtam, hogy vennék egy ilyet, mert a nyári időszakban nem merek este lámpánál olvasni, mivel a fénnyel odacsalom a vérszívó szúnyogokat. Szóval ez telitalálat! Elsőre szépen tapad a borítóra, nem csúszik le, nem mászkál el, de hogy a fénye milyen, az majd este derül ki.



A negyedik tárgy ez a cuki lámás könyvvászon. Nagyon aranyos a mintája, vastag, tartós anyagnak tűnik, biztosan nem sérül benne a könyv. Mivel a választható tárgynál a könyvvásznat jelöltem be, így erre számítottam, de azt, hogy milyen mintájú lesz, nem tudtam előre.

Jól van, vajon mi lesz az 5. tárgy? Hiába keresgéltem, nem találtam a dobozban mást. Csak azért nem adtam fel, mert tudtam, hogy öt tárgy jár, és végül csak előbukkant ez:



Egy aprócska medál. Itt egy pici kritikával illetném a dobozt, mert semmiben sem volt benne, és ha nem tudom, hogy kell lennie egy 5. tárgynak, valószínűleg nem találom meg. Jobb lett volna, ha bent van valami zacskóban vagy hozzá van tűzve egy másik tárgyhoz.

Emellett hiányzott egy lista, hogy mit tartalmaz a doboz. Nem is vártam volna olyan szép, csilivili listát, mint ami a könyves dobozokhoz jár, csak egy akármilyen egyszerűt, hogy tudjam, mi van benne.

Összesítve, a könyvvászon és a lámpa tökéletes választás volt, a karamellel megörvendeztettem a fiamat, a másik két tárgy azonban számomra nem annyira hasznos, de jó lehet ajándéknak, szóval végül is nem lehet panaszom.

Jó érzés volt a bontogatás, könnyen lehet, hogy máskor is rendelek még ilyet.




2 megjegyzés:

  1. egy kicsit megdöbbentő a doboz mérete a benne lévő dolgokhoz képest.
    a kislámpát valami egészen másnak néztem. játékprotkónak. először nem is nagyon értettem.:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban baromi nagy a tartalomhoz képest. :D
      Hát hirtelen én se tudtam, mi az. :D Játékprotkó! :D :D Én meg valami kis mikrofonnak hittem. :)

      Törlés